still hoplessly in love

Köttbulle !!!

fast nää, jag sitter här och äter ur min feeta godispåse. och när jag säger Feta så menar jag FET !! den skulle räcka till ett helt dagis :o
Vad hände egentligen med att hålla nere på godiset undrar jag !? jag är en sån jäkla gottegris och kommer nog aldrig kunna sluta äta godis fastän jag skulle vilja ! :D

jag har precis städat mitt rum och även dammsugit hela huset för vi ska nämnligen ha gäster här senare. Dock ska jag bara äta middag med dom för sen ska jag åka hem till jossäään. Vad vi ska hitta på det vet vi inte än men någonting blire.



Jag är trött på det här nu, trött på skitsnack och falskhet.
Dags att göra någon nytta och bli fri från sånthär.
CIAAO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0