6 april- Monday is the day it happens

Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig, jag ser att det trotsallt är några stycken som kikar in här fastän jag inte uppdaterar. Idag hade jag iallafall bara en lektion från 7.50-9.05 liite ovärt att åka till kungälv och sen hem men that's life i guess ;) när jag kom hem så somnade jag i soffan i två timmar vilket var välbehövligt och sedan dess har jag inte gjort så mycket. Imorn är det ännu en skoldag med bara en lektion, dock börjar denna vid ett så det är helt okej.

Men nu tänkte jag kolla klart på Min stora kärlek som går på 6an just nu, puss på er och sov så gott ! :D


Slänger upp en bild från Maj -09, jag tror den är tagen då iallafall. Älskar denna bilden för mina ögon lyser verkligen. Så jävla fräcka ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0