24 mars- Din resa börjar här

Halleeåååå

jag sitter äntligen i soffan, helt lagom utmattad och trött! Eftersom att det är så superfint väder ute så tog jag mig en jogging/powerwalk runda och lite träning hemma efter det. Så jag är lagom slut nu, det enda tråkiga är att jag har nog benhinneinflammation i mitt högra smalben.. det gör ont så fort jag går/springer. För er som inte vet vad benhinneinflammation är så kan ni läsa detta:
Benhinneinflammation är en vanlig belastningsskada bland idrottsutövare och kan bero på för intensiv träning, för snabbt ökad träning, byte av underlag eller träning på hårt underlag. Det är ofta aktiviteter med löpning och hopp som kan ge besvär.

Så så är läget! Idag är jag ledig förresten haha kunde inte bli bättre än såhär ju :D
nu ska jag fortsätta kolla på tv och bara chilla litäää ;)

PUSSSHAI


hahah det här var ett tag sedan ;o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0