Äntligen fredag!

Solen skiner och det är alldeles underbart, älskar hösten när det är fint väder. Regnar det kan det lika väl kvitta..
Började på Hemköp igår, kassaträning från halv åtta till halv två. Tiden sprang iväg och jag lärde mig en hel del faktiskt, inte nog med att det är väldigt kul så träffar man massa roliga människor. Ska jobba kväll idag och när jag har slutat så ska jag hem och mysa med min älskling. Fredagsmys i all ära, med med pojkvännen så blir det ännu bättre och mysigare. 
Annars har jag inte mycket mer att skriva.!
 
 
Jag har förresten äntligen fått mitt armband som jag köpte på Groupon för alldeles för många månader sedan för att komma ihåg. Love it!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0