Dags att ge detta ett nytt försök?

Hejsan, jag funderar på att ge detta med bloggandet ett nytt försök i min gamla blogg. Dels för att jag gillar att skriva av mig lite då och då, dels för att här kan jag bläddra tillbaka och läsa massa gamla inlägg och dels för att det vore kul.
 
Imorse gick jag nog upp tidigare än vad jag har gjort den senaste månaden skulle jag tro.. Började dagen med ett tandläkarbesök för att sedan gå på introduktion/utbildning på nya jobbet (Hemköp). Börjar med kassaträning på torsdag och jag är så jäkla taggad! Äntligen får jag jobba med något jag tycker är kul.
 
Jag tränade igår vilket idag resulterar i en fruktansvärd träningsvärk i armarna! Det är nästan så att jag inte kan räta ut armen från böjt läge. Lite otränad kanske, men det kommer bli bättre inom en snar framtid. Jag ska försöka träna så mycket jag kan och även sluta äta massa godsaker på veckodagara, önska mig lycka till för det kan jag behöva !
 
Det här är mitt mål!! (förresten så älskar jag blogg.se's funktion att man kan ta bilder direkt från instagram som jag försöker använda flitigt;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0