13 juni

Jag ser att det är 4 (små) läsare som kikar in här lite då och då fastän jag inte har skrivit nått sedan den 10 april.
Under tiden jag inte har bloggat så har jag hunnit med en hel del, jag har gått i skolan, varit på bal, tagit studenten, festat, umgåtts med kompisar och haft skojigt.

Jag kör en bildbomb på massa olika saker istället så slipper jag berätta ;D


Balen på marstrand.









Studenten






Grill med snygga tjejer.








Fått en spik i foten.





(
hej mobbade tår förresten.. haha)

Det där va de lite större händelserna som har hänt på senaste, och nu under sommaren ska jag ta massa kort så det kan bli flera av dessa bildbomber. Men puss på knät så länge ! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0