4 april- You're allways in my heart

Heej

Sitter just nu i min säng och sjunger lite ;) det är min favoritfritidssyssla!!! Att att sjunga är det bästa jag vet ;o
idag har jag bara varit i skolan, hade en håltimme från 11 till 14.40 och den spenderades hemma hos frida med macka och cola och en skön powernap innan sista lektionen. Idag kom även min lillamy tröja som jag vann på tradera förra veckan !! den satt en smäck och nu har jag En lillamy tröja, en lillamy mugg, lillamy muffinsformar och egentligen ett mobilgrejs med lillamy men jag har den på ett armband i stället. och mer lillamy grejer ska det bli med åren :D

Nu ska jag upp och kolla på tv med mamsen så vi hörs när vi hörs ;)
PUSSSSS <3


glaaadcheeey ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0