if i kiss you, then i might miss you babe

idag har jag inte varit i skolan och jag ska inte till skolan på riktigt förrens på måndag då jag börjar på mimers :D
imorn är det bara samtal + betygsnack med Frida och på fredag är det utskrivning från moveIT och inskrivning på mimers som gäller! Fan va det här känns bra. MoveIT kan ta och köra upp nått. ahaha

här han vi en liten lista som jag tänkte göra nu, bara för att det ska bli något att läsa liksom. (förresten vill jag köpa mig en riktig dagbok!)

När vaknade du imorse?
Svar:
09.38 exakt av ett sms :D

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
om jag skulle svara på smset eller somna om.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Telefonförsäljare ringde imorse men jag svarade och la på lika fort.. Orkaa!

 

Vilket humör är du på?
Svar:
Jag är så glad jag bara kan bli, lite fundersam men ändåå :D

 

Vad har du på dig just nu?
Svar:
mjukis shorts och en tisha

 

Har du ont någonstans?
Svar:
nepp :D


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Pizza eller tacos.. haha Fast nej vänta. Mina negerbollar i kylen vill jag ha mest :D

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Haha eeh den var på 230kr ungefär. men det roliga är att jag hade inte jobbat någonting och ändå så fick jag den..

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Det var ett tag sedan jag drog mitt kort men det var väl säkert när jag köpte godis eller nått haha

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Fiiiiisbok :D

 

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska bara ligga i sängen och kolla på andra avenyn ! :D

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
On the floor - Pitbull & Jennifer Lopez, det var även den första jag sjöng på när jag vaknade.. haha  jag har haft den på hjärnan sen helgen då jag och amanda lyssnade och sjöng på den !

 

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
alltså ärligt talat vet jag inte. hahahaha jag uppdaterar knappt och den är inte särskillt intressant, men läs om ni vill det är alltid roligt med besökare, ännu roligare med kommentarer ;) :D

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Då satt jag nog hemma hos jossan har jag för mig :D vi spelade mario party!!

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
kanske det, isåfall för att jag är så underbar haha :D

 

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag tog kort på mina negerbollar och la upp på facebook haha

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej eller jag kommer sätta över 200kr på mitt sparkonto ;)

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Absolut ingenting till vänster men till höger är det en vägg!

 

Vad tror du att klockan är?
Svar:
19.30, fast så va den 20.00. Sjukt hur tiden bara springer iväg..

 

Vad borde du göra idag?
Svar:
Jag hade som mål idag att skriva klart och skicka in min labbrapport och det gjorde jag i morse så jag har ingenting kvar att göra förutom att chilla :D

 

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
myskläder så länge det går:D

 

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?Svar: Hm vad svårt, jag hade nog letat upp en ande och frågat han ifall jag kunde få flera miljoner så att jag kan köpa kläder osv :D haha

 

jag vill gärna ha sommar också <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0