19 mars- Tre små saker och ett stort sår

Hej hopp gummi...
Just nu sitter jag i sängen och kollar på andra avenyn, förut tog jag mig en löparrunda och jag sprang tills jag fick blodsmak i munnen. DÅ vet man att jobbar stenhårt ;)

Jag har också kortat ner två tröjor som jag länge har tänkt klippa. Det blev faktiskt riktigt bra och jag är super nöjd!


Nu blev den en magtröja istället och det är superduper fint tycker jag :D
Senare idag är det tänkt att det ska bli bio men vissa är så dåliga på att bestämma sig så jag vet inte riktigt hur det blir med det. Dock åker jag nog till jossan även om det inte blir någon bio!

Vi hörs senare, Puss darlings :*


Kommentarer
NIKLAS RYDIN

Navelluddd!

2011-03-19 @ 18:49:29
sofia

hållkäften tråkmåns...

2011-03-19 @ 19:13:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0