17 mars- New is not allways the best

jag har plockat upp och installerat program på den nya datorn, jag var lite skeptisk till minipc innan men den här är helt okej! Vi var ju i skolan förut och hade psykologi innan vi fick hämtat våra nya datorer, sen slutade jag och jag åkte raka vägen hem och satte mig i soffan. Där jag faktiskt sitter nu... Jag kollar på halv åtta hos mig och väntar på mat, lite passande va ;)

Jag ska fortsätta leka lite till och sen gå ner till min andra dator.. hahahah jag kom på att nu har jag tre bebisar, Macen Iphonen och Denna minipcn :D

Pusspuss


jag bjuder på en nytagen bild på mig själv. Man blir snyggare i denna camen iallafall ;) det är ett plus!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0