16 mars

Hej åhåå ;)

första och enda lektionen för dagen är avklarad och just nu sitter jag med frida i biblioteket och väntar på att michelles sista lektion ska bli färdig. Ibland är det rätt skönt att ha en dag med bara en lektion speciellt när solen skiner och våren är här ;)

Dock är vi nog inte lediga imorgon som det var sagt :( jag såg riktigt fram emot en dag då jag inte behöver passa några tider osv. Men å andra sidan så är det roligt att äntligen ha börjat skolan på riktigt igen (tro det eller ej). Men efter moveit så är alla skoldagar så mycket roligare och här lär jag mig mer än vad jag någonsin har gjort i hela tvåan och trean!

Nu ska jag äta morrot och vänta och vänta och vänta.. Hähä



Förresten, haha detta läste jag ur metro imorse..
där har dom verkligen slått huvudet på spiken och jag är en av dom som har en såkallad låtsasvän mållgan brevid mig. Jag hatar att sitta och trängas på bussen speciellt på morgonen, då vill jag helst bre ut mig och lyssna på min musik tills jag är framme. Och självklart så flyttar jag på min väska om någon frågar om dom får sitta där, men frågar dom inte så får dom ju skylla sig själva och absolut inte klaga på oss som faktiskt tar två säten.

PUUUUUSS och KRAAM ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0