15 mars

hellu!

kom alldeles precis hem från skolan och nu sitter jag i sängen och dricker chokladmjölk! Den är så superduper god, och säkert nyttig med haha. Det är så underbart fint väder ute idag och jag är sugen på att springa. Men jag har håll märker jag så jag ska vänta lite grann. Annars så har dagen varit helt okej, jag kom till skolan imorse och mötte frida, michelle och jossn vi skulle ha naturkunskap men läraren visste inte att vi skulle komma så vi gick och pratade med rektorn osv. Sen så gick vi till kungälv och kollade lite och sen tillbaka till skolan för att ha internationell ekonomi. Väldigt intressant haha det märks ju verkligen att vi från moveit är liiite lite efter när det gäller lektioner osv. Hur som helst så löser det sig säkert om några veckor när allt är färdigt och alla lärare vet att man kommer på lektionerna.

Imorgon börjar jag 7.50 och har bara en enda lektion, det känns lite ovärt men man måste ju göra ett bra första intryck när man kommer till en helt ny skola. På torsdag är det likadant fast då är jag ledig! det är super skönt faktiskt och är det fint väder så ska jag nog ägna dagen till lite springning och träning hemma :D


såhär brun vill jag gärna vara nu om det inte är för mycket begärt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0