15 mars

måste bara skriva lite om MoveIT, min faktiskt föredetta skola. haha Det känns så oerhört skönt att kunna skriva sådär nu när jag går på Mimers !

Jag läste precis om fortsättningen i MoveIT historian, Klicka här för att läsa ni också. Det är alltså 90 elever som har hoppat av, där är jag inräknad och flera av mina vänner. Läser man lite till så står det att ytterligare 47 stycken elever ska hoppa av och att det ska vara ett möte med dessa på torsdag. Jag är väldigt nyfiken om vad dom ska säga till dessa elever. Och sen undrar jag riktigt riktigt mycket varför Leif (skolägaren) inte lägger ner skolan med det samma.. han förstår verkligen inte att den inte kommer att kunna fortsätta, för som det såg ut i höstas så var det bara En enda elev som hade sökt in till skolan. Denna personen hade inte ens någon gymnasiebehörighet! Då har det gått utför rätt rejält och nu när det är så här många som slutar detta året så kommer ju inte skolan kunna fortsätta till hösten. Det är riktigt ironiskt att dom fortsätter med skolan ändå.

Det var faktiskt bara det jag hade att säga haha puss och kram !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0