14 mars

det är så himla svårt att komma på rubriker hela tiden så från och med nu tänker jag börja med att skriva datum och månad. bara för att!

just nu sitter jag i sängen och kollar på tv, En unge i minuten. Det ser nästan ut lite som Bigbrother fast dom föder barn hahaha lite wierd. Jag måste läsa kapitel 1-2 ur Rättskunskapsboken med, allt för att komma ikapp på mimers vetni ;)

Förresten så från och med imorgon så börjar jag med ett lite nyttigare liv. Det har blivit alldeles för många chips och godispåsar på senaste.. inte sån bra start på detta året faktiskt!
Men så är det iallafall och nu måste jag läsa annars kommer jag bara glömma av det ;)

Pusshej <3


jag kom förresten på att snart är det vår och då kan man ligga såhär ute på altanen och bara chilla :D
Totally aaaaaahsum ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0