utan dig, skulle jag vara ingenting

Day 4: Seven fears/phobias!!

1. Jag är rädd för mörker.. jag tror det säger sig självt.
2. Jag är rädd för vad vissa personer är kapabla till!
3. Jag är rädd av att inte veta. till exempel om man hör någonting ute en mörk natt och man vet inte vad det är!
4. Jag har fobi för hav/sjöar. Det är äckligt att inte veta vad som finns på botten!
5. Jag har fobi/äcklas av badhus... bara tanken på en allmän pool får mig att rysa!
6. Jag är rädd för att dö. Minsta lilla smärta som jag inte kan sätta fingret på vad det är gör mig rädd. (det kanske är därför jag kallas hypokondriker?)
7. Jag blir rädd när någon skrämmer mig, ni måste hålla med om att det är läskigt när någon skrämmer en när man inte är berädd!


Det där var lite blandat av vad jag är rädd för eller äcklas av :D
Igår hade jag en väldigt lugn dag, jag satt hemma och väntade på att min onepiece skulle komma men det gjorde den inte :/ (det har den inte gjort idag heller...)
Jag duschade gjorde ansiktsmask och jag gjorde även ett nytt navelsmycke.

en ganska mörk bild, men hjärtat och kedjan tog jag ifrån ett armband som jag köpte på UR&PENN.. det var skit dålig kvalité på armbandet så jag gjorde det bästa utav det istället. Nöjd blev jag iallafall :D

Jag är så sjukt godissugen och jag sitter här och överväger om jag ska ta en liten promenad till affären eller om jag ska fortsätta dö i soffan.. Svårt val!
Sen vill jag myysa också.. men det är ganska så svårt i dagsläget haha :D

PUUUUUUSS&KRAAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0