turn me on

Day 6: Five things you can’t live without.

1. Min iphone för det första!! (den är mitt liv hah)
2. Min dator..
3. Min familj<3
4. Mina vänner!<3
5. Kärlek, det behöver väl alla? ;)



Uppdateringen har varit väldigt låg på senaste, men jag tänkte berätta lite kort vad jag har gjort.

Torsdags ja då åkte jag hem till kusinerna efter lite veligheter från min sida, vi hade tänkt att åka pulka när jag kom dit men vi fick skotta massa snö istället. Jag och becka tröttnade lite och hoppade på studsmattan och gjorde kullebyttor och kastade snö haha. På kvällen så hade amanda, becka, bella och jag en spakväll. Fotbad, massage, och smoothie's och te. Vi skulle egentligen ha haft ansiktsmask också men det glömdes av typ. Det va mysigt som bara den och gud vad jag älskar mina kusiner <3


Fredags så åkte jag hem från kusinerna och landade rätt i sängen helt död. Jag började kolla på Desperate housewives igen och då kunde jag inte sluta, så jag låg hela kvällen och en bit in på natten och kollade avsnitt efter avsnitt! U can't dislike DH ! ;)

Igår så vaknade jag rätt sent och fortsatte kolla på DH tills jag kom på att jag behövde städa mitt rum vilket jag då gjorde, sen på kvällen kom anton hit och först gjorde vi inte så mycket. Men efter ett tag så ville vi ha nått gott att äta så vi tog bussen i regnet/översvämmningarna till hemköp och köpte chips, sen åkte vi hem till mig igen och kollade på tv och hade det mysigt. Vid tolv någon gång så åkte han hem och jag somnade som en gris hahah :D
(så kul hade anton med mitt hår btw) haha

Och nu idag så sitter jag här i min säng, vädret är kasst och jag har ätit upp mina chips. Det blir säkerligen mer DH snart !! <3

Här är en video från när becka ömsar skinn... haha 

PUUUUUUUUSS&KRAAAAAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0