shake shake shake your body on the floor

hejhopp
jag har inte så mycket att uppdatera om förutom att jag var i skolan idag. skit tråkigt som vanligt förutom en liten sak hahahaah xD

jag och michelle sitter vid datorn och försöker leta upp vår lärare på facebook, jag hittar en kille med samma namn + efternamn som läraren och michelle kollar på bilden och frågar mig om det är han. Jag tänker mig inte för och svarar "haha nej han här är ju snygg" alla brister ut i ett gapskratt till och med min lärare! (som tur är har han humor)
haha ja där hade jag lust att försvinna ett tag men han tog det som ett skämt som tur var! :D

jag har läääänge velat ha en LillaMy tröja oså satt jag och sökte lite på google igår oså hittade jag den här

Jag blev helt kääär!!! dock så fanns den på Lindex barnavdelning innan och dom kommer dessvärre inte få in den igen :(
men om ni har en sån och vill sälja den så säg till - eller om ni vet någon annan som vill sälja den.
JAG VILL SÅÅÅ GÄRNA HA DENNA TRÖJAN !!<3

Puss&Kraaaaaam


Kommentarer
fridah. :)

jag har ju en sån, som jag inte längre använder ? :)



den kanske du vill ha? fast då måste jag veta din klädstorlek? :) <3

2011-01-18 @ 16:07:08
URL: http://lifeoffellan.blogg.se/
MYMiC

Aww >_< I'm sorry! Men jag kommer nog att behålla den :/ Du kan ju söka på blocket.se kanske? Kramo <3

2011-01-18 @ 19:09:50
URL: http://mymic.blogg.se/
Sofie

Nämen lille vännen, såg nu att du hade länkat min blogg ! Tack plutten ! :') <3

2011-01-19 @ 20:48:04
URL: http://benemeritus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0