shaalalaaala

morsningkorsning i brevlådan...

Igår hade jag en helt okej dag och en jätte mysig kväll. Jag hade bara sovit 3 timmar från nyårsnatten tills igår morse haha (06.30-09.30) I EN FOTÖLJ xD 
Min nyårsafton var skit kul ! tack alla som var med :*

Jag åkte hem från mattias och jossan vid ett och direkt när jag kom hem så la jag mig i soffan, senare på kvällen åt vi pizza MUMS. sen kom anton och han va lika trött som mig så vi låg bara i sängen och kollade på film och fångarna  på fortet. 

idag vaknade jag inte utvilad, förkyld och ändå så jävla glad ! hela familjen ska strax åka hem till farmor och farfar för att äta stek. aka Danskjulmat. !! SÅ. JÄVLA. GOTTT!!!!: haha

men nu måste jag kila,
PUUUUUUUUUUSS i ljumsken haha


sWeet


poW! förresten liiite sjukt är detta allt.. Dessa jeans fick jag absolut INTE knäppt innan julen. Men nu idag gick det alldeles galant.. det gör inte ens ont i höfterna! Happyyyyyyyyy.
förresten, ska det inte vara så att man går upp fleera kilo under julen så att man inte kan komma i kläderna, och verkligen inte dom man inte kunde komma i innan julen HAHA.. jaja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0