med tiden kommer det att bli en rolig historia

Day 5: Six songs that you’re addicted to'
1. T.I. – Castle Walls - feat. Christina Aguilera

2. Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

3. Jay Smith – Like A Prayer

4. Flo Rida – Turn Around [5,4,3,2,1]

5. Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix

6. September – Kärlekens tunga

Lyssna på dessa, L O V E ! <3

När jag vaknade och kollade ut imorse så fick jag en liten chock.. Massa snö !! och det snöar massa fortfarande. okej lite roligt är det men inte jätte, för jag vill hellre ha vår och sen sommar :D

Det är ju lite störande också att jag inte kommer iväg och kan köpa godis när det är snöigt på vägarna.. alla i göteborg vet ju att så fort det är snö på vägarna så kan inte bussarna köra... At all!
och igår var jag alldeles för lat för att åka iväg. Men jag som tror på ödet tror nästan att detta är ödet.. jag SKA inte äta godis just nu hahaha. tråkigt dock för godis är så gott ;)

Men men .. idag ska vi ha gäster så jag ska städa lite och sånt nödvändigt, och imorn åker jag till ytterby och myser med kusinerna.. dock säkert utan min onepiece :( den kommer verkligen aldrig !!!!</3

haha förresten, jag hittade min gamla kamera igår och det fanns 4 bilder på mig från 2008. Här är en och jag har verkligen inget minne alls av att jag har haft page ! :D men snyggt vare och liiiite måste jag erkänna att jag saknar färgen...

PUUUUUUUUUUUSS&KRAAAAAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0