i'm like, where are you?

Hej å hå!
Det va inte igår.. (för det va i fredags.. Ha Ha )

Ni vet redan vad jag gjorde i fredags, and it was fun! :D
I går så kom lille kusinen hit och åt macka och drack varm oboy med mig, sen åt vi tacos och till sist kom moster hit och dom båda sov över. Jag och lilla bella kollade på I rymden finns inga känslor dock somnade jag.. hahaha

Idag har jag baaara pluggat.. Riktigt rolig söndag måste jag säga. Men vad gör man inte när man har massa uppgifter som måste göras!
Imorn är det måndag igen och det betyder ännu en vecka med skola och ännu en vecka närmre lovet! hihi awesome ;)

så så ääääre sernii :D

PUSS&KRAAAAM



underbara kusin <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0