enough with the snowing..

Day 8: Three words you can’t go a day without using.

1. Fan (eller någon annan svordom) - dessvärre så är det så, det kan inte gå en dag utan att jag använder mig av ordet fan... rätt dåligt måste jag hålla med om :)
2. Jag - det använder ju alla när dom ska berätta något.
3. Typ - det är också ett ord som jag använder väldigt ofta, ett typiskt ungdomsord i guess ;)


Igår var jag med anton, fast innan det så låg jag i min onepiece och bara slöade i soffan haha.
Hos anton drack vi te och kollade på den nyaste SAW.. rätt rå faktiskt! Eh, vi kollade på tv också och bara va:D
Jag kom hem rätt sent och då la jag mig i sängen och kollade klart på ett desperate housewives avsnitt och sen somnade jag som en stock!

imorgon börjar skolan igen.. KILL ME - BAAAAAAANG!
jag orkar inte skolan, dock är det ju bara fem månader kvar tills studenten !!!! :D:D:D:D
fifan va gött det ska bli att ta studenten och aldrig mer behöva gå tillbaka till gymnasiet efter sommaren.. 

Men nu blir det mer desperata hemmafruar!
Kisses and hugs <3


såhär kul hade jag på färjan påväg hem från anton igår.. haha min mobil har rätt många egobilder nu! ;)


Kommentarer
MYMiC

Åh, tack så mycket :D

Jag köpte den på lindex barnavdelning, haha xD



Du är jättesöt förresten :)

Kram på dig, ha en trevlig kväll! <3

2011-01-16 @ 22:45:42
URL: http://mymic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0