there's so many ways to love you

hej hopp gummisnopp.!
idag har varit en relativt lugn dag, skolan gick bra till en början. jag fick magknip och sen har det fortsatt göra ont, jag börjar tro att det är blindtarmsinflammationen som har kommit tillbaka. tro det eller ej men en blindtarmsinflammation kan komma och gå!
blir det värre (vilket jag faktiskt hoppas bara för att då gör dom kanske någonting åt det så problemet försvinner) så får jag väl åka in till sjukhuset så kanske dom kan göra någonting åt detta, för det är inte roligt när man har ont om vart annat.

snart är det dags för sängen, jag går i skolan från 9.40-15.50 imorn rätt segt men jag vänjer väl mig.

Puss&Kram


jag är förresten väldigt sugen på negerbollar, kanske ska göra några imorgon!! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0