baby we can do it

tja förfan! härlig slapp fredag är allt jag kan säga.
skolan började egentligen 9.40 men jag hade ont i magen så jag somnade om och började skolan 12.20 istället väl i skolan tog det ett tag innan lektionen började, vi fick lite böcker och pratade om hur vi skulle göra med den sista lektionen på schemat. den som slutar 15.50!! den ska vi ha en onsdag i månaden istället, det känns mycket bättre att offra en ledig onsdag än att gå till tio i fyra på fredagarna. den andra lektionen jag skulle haft idag vart inställd, men det gjorde verkligen inte så mycket. jag frida & jossan åkte i stället till stan för jossan skulle köpa leggings, jag provade två par och la undan tills imorn och jag bara längtar tills jag får köpt dom. jag är sjukt shoppingsugen även om jag har alldeles förmycket kläder för att få plats i mitt rum så vill jag bara ta med mig allt fint hem och lägga i högar både högt och lågt i mitt rum ! :D

just nu sitter jag och myser i soffan i min pojkväns asgoa tröja framför kristallengalan, jag är ensam och det känns faktiskt väldigt skönt! jag har helt tröttnat på att festa och sånt jag sitter hellre hemma och myser med någon! hej oldie !! :D


jag gjorde förresten om mina naglar förut och såhär blev det;


först var det såhär, vilket ni såg för några dagar sedan.


efter att jag tröttnade på lila så tog jag bort allt, fast blommorna som är klistermärken satt kvar och då kom jag på att jag ville göra nått häftigt med det.


sen när jag la till vitt på tipparna så blev det såhär. nu när jag kollar på det i efterhand så ser det lite ut som F12 xD

Eftersom att charlie tyckte det behövdes mer bilder så får ni en bildbomb med bilder på mig ! :D Bra va ?
ENJOY




förresten, visst har jag en snygg mobil. hehe  PLEASE GOD GIVE ME A IPHONE 4 !<3





Hahaha mja så kan det gå när man är ensam och övertrött, men iallafall Ge mig morgondagen och en iphone så blir jag nöjd. ge mig även min pojkvän så blir jag nöjdare än nöjdast ;) <3

Peace and love ! :D


Kommentarer
challeballe

Hahah ni tjejer och eran shopping! ni är fan galna!:D fast du hade iofs najsiga naglar måste ja säga!=D och fan va bra med mer bilder också!!:D

2010-09-04 @ 16:08:13
sofia

Hahahaha shopping är as nice ! Tack challeballe :D

2010-09-04 @ 16:12:53
challeballe

hahahah det tror jag de ! ;) meeeer bilder :D hahahah

2010-09-04 @ 16:18:50
sofia

HAHa så du menar att jag ska sitta och ta egobilder till varje inlägg ? :D

2010-09-04 @ 20:38:58
challeballe

hahaha jaa precis! :D eller bilder på något helt annat ;) :D

2010-09-05 @ 23:24:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0