fly high

Tjaaaabbs.
praktiken fortsatte idag också och håller på lääääänge till känns det som. jag saknar skolan! :(

jag åkte till stan en snabbis förut för att lugna mitt shopping begär.


bhn. dock ser man inte så bra från Lindex 179kr


älskade jackan från H&M 100kr

Det roliga är att jag har kollat på denna jackan aplänge men tyckt att 349kr va rätt dyrt så när jag såg att den kostade 100kr kunde jag inte låta bli ;)
sen köpte jag örhängen också men det orkar jag inte ta kort på :D

Puss&Kram


Kommentarer
challeballe

hahah du och ditt shoppande! :D men fasiken va najsiga grejer du köpte!!:D :D

2010-09-28 @ 17:30:39
sofia

hahah jag älskar att shoppa :D Tack !

2010-09-29 @ 11:56:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0