am i dreaming

Hej hopp det va ett tag sedan jag skrev.
imorse vaknade jag iallafall och kände mig sjukare än igår så jag stannade hemma från praktiken. i tre veckor från och med måndags ska vi praktisera och jag är på min gamlagamla skola i en klass2. Jag kan säga att det tar på krafterna att vara runt 8åringar hela dagarna.

idag har jag inte gjort någonting vettigt alls, bara legat i soffan och chillat och kollat på lite film. nu på kvällen cyklade jag och köpte godis så nu är mysfredagen toppad och snart börjar idol.

förresten så är hela våran altan borta och det är numera en grävmaskin där för er som bryr sig. ;)


grävskopis


föredetta altanen, tur är det iallafall att det snart är vinter!

jag tog mig en dusch och la på en ansiktsmask nu på kvällen för att det kanske skulle pigga upp mig lite, och det gjorde det kan jag lova !


sen att jag är såhär snygg det kan nog ingen klaga på ! haha

Nu ska jag iallafall ta och mysa, Fan va jag älskar att mysa. det kan man inte göra för mycket iallafall !

Puss&Kram


Kommentarer
challeballe

Det var på tiden hurru!! :D

hahah det tar på krafterna att leka fröken! ;) och så blir man sjuk av dom äckliga små barnen!!

ska ni byggga om erat hus ? :D:D

2010-09-25 @ 00:05:32
sofia

hahaha du anar inte!



Vi ska dränera runt om huset och så passar vi på att bygga om/ut altanen så det blir större :D

2010-09-25 @ 10:47:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0