aah it's great

God morgon! fan vad jag älskar att vara ledig, direkt när jag vaknade och såg att det var soligt ute så bestämde jag mig för att gå ut och spriga. And so i did ;)
det är sjukt jobbigt att springa men när man lyssnar på good charlotte - hold on så blir det genast bättre och känslan efteråt när man landar i soffan med en god frukost, den är helt underbar :D

nu ska jag fortsätta äta upp min frulle och sen får jag faktiskt lov att chilla i soffan hela dagen ! :D
förresten så har jag lovat mamma att laga mat idag :I

Puss&Kram


snyggish right before ;)


HAHA nu vet ni vad jag åt till frukost xD


Kommentarer
challeballe

hahah damN! Hurtigaste tjejen asså! ;)hur långt sprang du då ? :D:D

2010-09-08 @ 23:24:41
sofia

haha visst är jag duktig! jag sprang inte hela men rundan är 2.5km :D hahah MASSA uppförsbackar !!

2010-09-09 @ 08:38:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0