what is on your mind?

hellu, först och främst måste jag bara skriva att jag fryser så sjuk mycket!!
det är verkligen redigt kallt, och ändå sitter jag i adams rum med två tjocktröjor på mig haha. jaja
igår efter att adam slutade skolan så gick vi hem till josse där hon och johanna hade bakat en väldigt kladdig kladdkaka.
och mitt i allt när adam sitter och klappar en av kattungarna som josse har så börjar den mjaua och adam säger: oh det låter som sofia! :D
hahahah tack ! <3
sen luktar han även på mig och tycker att jag luktar frukt, och sist men inte minst så skulle han ringa sin mamma men ringde mig. Förknippar han sin mamma med mig tro ? ;) hahaha
det va roligt iallafall. Efter att dom tre hade suttit och planerat fest i X antal timmar så åkte vi till bella donna och åt pizza. Sen åkte vi tillbaka till josse och spelade kort, ett kortspel som jag aldrig förr hade spelat men kom tvåa på och johanna vann med tre poäng mer än mig. Rätt helt okej spelat för mig som nybörjare tycker jag ändå! ;)

efter att vi hade varit hos josse hela kvällen så åkte jag och adam hem och kollade runt lite på datorn tills vi blev trötta och gick och la oss. dock skrattade vi åt ingenting ett tag haha så jävla kul ! Jag älskar dig adam ! <3

idag vet jag inte vad som händer faktiskt, men något blir det väl :D

Puss&Kram 


göteborg är fint på våren ! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0