We bring the stars out

tja, uppdaterar snabbt innan jag ska gå till bussen. Skolan börjar 12.20 idag, oerhört uppskattat med sovmorgon må jag säga!
idag är det ingen mindre än helen som fyller 18år, så det blir middag för henne sen i kungälv och efter det ska dom stor barnen gå ut, medans jag får åka hem till mina älsklingskusiner :D
jag ska försöka ta några bilder men om dom blir bra det får iphonen avgöra haha !

hela veckan har bara handlat om skolan så det har inte gjort så mycket att jag inte har uppdaterat, det hade tråkat ut er ändå haha :D

på måndag åker jag till min loverboy <3 en hel vecka med adam är bara för bra, det kan behövas just nu känner jag.

men nu måste jag ta på mig skorna och jackan haha ha det kanoners så hörs vi när vi hörs ;)

Puss&Kram


hahaha <3


Kommentarer
Adam

Sicken snygging <3

2010-10-16 @ 00:24:57
sofia

älskar dig! :D

2010-10-16 @ 17:02:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0