the bible didn't even mentioned us




saknar man inte sommaren när man ser dessa bilder då eller?
ute rengar det och är mörkt och kallt.. fast lite snö hade inte suttit fel.

Hellu!
Nu är jag hemma från skolan/utvecklingssamtalet. jag har nog aldrig varit lika trött och flummig som på lektionen idag, jag rapade världens högsta rap. frida och ala blev chockade, michelle började skratta tills hon grät och tjejerna från tvåan kollade konstigt på mig. HAHA det va rätt pinsamt men vadfan det va inte meningen att rapa så högt, det skulle ju bara vara en liten!
jag testade min plattång förut på både mig och frida, den va kanon bra och den blev varm jätte snabbt :D askalas grymt säger jag bara. Håll tummarna att den håller sig så här bra nu !
samtalet gick även jätte bra, bara positiva kommentarer och inte alls mycket frånvaro. jag ska verkligen ta tag i matten nu så att jag kan få G någon gång !!! mitt mål är att klara det tills jullovet. men vi får se hur det går hehe!
nu ska jag bara ta och chilla för jag är svin trött
Puss&Kram

Hahaahah tjejer, låna min dator på egen risk ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0