Raise your glass

Tjabbs.
Har varit hemma från skolan en bra stund faktiskt, slutade 9.30 som vanligt. dock vart det rätt ovärt att komma till skolan idag för jossan va sjuk och jag kunde inte redovisa utan henne.
jag fick även reda på av frida att vi bara har en lektion imon med, från 10.10 - 11.10 haha ja, ibland måste jag säga att jag tycker om min skola!
har inte så mycket mer att skriva faktiskt!
Puss&Kram


en liten bild från när jag och älsklingen va på en mysig promenad <3


jag åt nog lite för mycket godis...


Kommentarer
michelle

en lektion är fan inte fel <3

2010-10-25 @ 20:50:18
URL: http://marimichelle.blogg.se/
challeballe

Din skola verkar vara den bästa som finns!!

2010-10-26 @ 22:11:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0