pump it up

Hellulu.
väldigt seg på att uppdatera i know, men jag har inte haft tid på hela helgen...
I fredags så åkte jag med jossan och hennes syster emma till ullared. Där hittade jag inte så jättemycket grejor bara en väska och en mjukiströja oså typ lite småplock. på kvällen när jag kom hem så vart jag aptrött och kollade lite på tv sen somnade jag som en stock!
I lördags åkte jag till lödöse där det skulle vara halloweenfest, jag jossan och hennes kompis carro gjorde oss iordning hemma hos carro innan och lite senare kom det några mer tjejer och gjorde oss sällskap. efter att vi hade suttit hos carro en liten stund och druckit lite så åkte vi till malin där det va fest. hela kvällen va ett plus, människorna va glada, jag va glad och allt va kanoners;D
vid två någongång åkte jossan jag coffa och mattias hem till mattias och sov, jossan sparkade mig i magen och sen la hon sig på golvet i mitten av min madrass och lite halvt på coffas madrass, sen på morgonen så låg hon på andra sidan av coffa och fråga mig inte hur det gick till. det visste hon inte ens själv !
I dag så har vi bara chillat och dom andra coolingarna åt pizza utom jag för jag mådde så jäkla illa haha. och sen vid tre typ så åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort någonting alls !
Just nu ska jag nog ta och göra mig en kopp te och bara chilla ännu mera. det är ju trotsallt söndag och jag har lov i en och en halv vecka hähä den ni !!
Puss&Kram


jag va en djävul. söt va?


förfest!


Ölspelet !


finis jossan :D


typ jämföring av tuttar eller nått. i vilket fall vann jossan över coffa hah!

Jag orkar inte lägga upp mer, men det kommer finnas flera på min facebook ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0