my wonderman

hellu, igår hade jag det jätte kul med alla som kom till combi för att fira helen som fyllde 18år. jag träffade min kusins pojkvän och några gemensamma kompisar som jag och jossan hängde med. haha jag blev hes som fasen och lite tråkigt nog så gick det över imorse. jag älskar hesa röster, det låter så underbart!
efter att vi hade varit på combi en stund så skulle alla som va över 18 dra in till göteborg och fortsätta, så jag åkte hem till min kusin istället och va där själv ett tag, jag va något sjukt frusen så jag drack två koppar te och myste under en filt. dock blev det inga bilder från kvällen för jag glömde av att ta och sen orkade jag inte ta upp mobilen heller ;)

idag har jag inte gjort så mycket alls, vaknade hos kusinerna och så myste vi lite på morgonen sen skulle becka städa och gojsa så jag och amanda satt i soffan och drack te och myste ännu mer. jag åkte hem runt tre och så åkte jag förbi 4-gott och köpte maaaaaaassa godis! det kommer säkert vara kvar as mycket som jag kan ha på tåget till adam på måndag. när jag kom hem så slängde jag mig i soffan och så myste jag ännu mer. hahaha hela lördagen har bara bestått av mys, dock måste jag säga att mys med kusinerna + märta var mycket bättre än ensam...

nu har jag ingenting mer att skriva så jag slutar här !

Puss&Kram


jossan innan combi ;) <3


mina underbara skor jag köpte i torsdags, jossan visade mig dom och köpte även ett par själv :D


inte den fräschaste bilden kanske, men såhär blev min tunga efter att jag hade borstat tänderna xD
becka och märta dansar as nice :D


Kommentarer
JOSSSAAAAN

HAHA vafan ta bort bilden :(((((((

2010-10-17 @ 14:03:54
sofia

nää den är fin ! :((

2010-10-17 @ 15:08:41
josssan

nä :O:O:O hej jag är tjock typ..:(

2010-10-17 @ 20:18:11
sofia

nää det är du inte allS :D

2010-10-17 @ 21:15:57
rebeee

hahahha fuuuuul film :D

2010-10-22 @ 23:25:37
URL: http://rebeckaasoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0