it's a bad bad day

tjabbs!
just nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja och att michelle och frida ska komma hit.
jag har varit här i 20minuter redan för att jag skulle byta min plattång på onoff för tredje gången detta året...
jag fick iallafall bytt till en ny.
Min fjärde plattång detta året en Remington style ceramic straight 230 som den heter.
den värms upp till 230grader på 30sekunder och har en säkerhetsgrej som gör att om man glömmer stänga av den så stängs den av av sig själv efter en timme. Den har även teflon runt keramik plattorna som tydligen ska göra att håret inte tar lika stor skada av värmen.
Hoppas verkligen att denna plattången håller och att jag inte måste byta till en femte för då vet jag verkliten inte vad jag gör!!
så om det är någon som har egna erfarenheter av en remington plattång så säg gärna till! ;)
och nu ska jag kolla vart F&M är för jag vill inte vara ensam längre...
Puss&Kram


Kommentarer
K E L L Y '

är plattången bra? :)

2010-11-20 @ 23:12:38
URL: http://kellymenelii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0