invincible

hejhejhej!
jag sitter hemma hos adam och ska snart äta frukost medans han är i skolan.
igår va en både bra och dålig dag, till en början va den helt okej tills jag svimmade..
jag fick lock för öronen och tillslut blev allt bara svart och så vaknade jag upp av att jag halv låg i adams knä.
Efteråt gick jag och la mig en stund och när jag vaknade så hade jag ont i min käke, samma som idag när jag vaknade. Jag kan ha slått i mig när jag ramlade men jag har ingen aning, inte adam heller för han sa att allt gick så fort.
Uscha, att svimma är hemskt och inget jag vill göra igen !!

och just det, i måndags tog jag blodtryck och sånt och då hade jag 100/60, och hon som tog det på mig sa att det va helt normalt. när jag berättade det för mamma så sa hon: men sofia 100/60 är knappt ståbart! 120/80 är normalt och inte undra på att du svimmar och det svartnar för ögonen på dig..
sen så läste jag lite på google ( googlarn som jag är..) att det enda man kan göra nästan för att höja upp blodtrycket är att träna och äta rätt. HAHA jahopp jag får väl börja promenera regelbundet till en början och se om det hjälper :D

Egentligen måste jag plugga lite nu men jag orkar inte.. jag funderar på att kolla på gossip girl istället haha!

Puss&Kram


HAHAH denna bilden bjuder jag på!!


Kommentarer
challeballe

Stod du upp när du svimmade? och ramlade ner på golvet? :O hahah hon som tog blodtrycket på dig suger juuuu!!!! promenera ? spring ist !! :D

2010-10-20 @ 18:42:13
sofia

japp jag stog upp :( ja hon borde lära sig ett och annat! hahaha springa äru dum eller ? :D

2010-10-20 @ 20:11:53
challeballe

fan illa! :O :( jaa springa!:D det är bra och så tränar man :D

2010-10-22 @ 16:00:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0