i'll make you mine

tjaaaaaa!
idag har jag faktiskt varit med min mamma på hennes jobb, hon jobbar på dagiset på samma skola som jag har praktiserat på i två veckor. dock vart det lite lugnare och inte lika mycket att göra på dagiset om man säger så.
när barnen va ute på rast så passade jag på att räkna lite matte, och jag blir fasen chockad för jag kan så mycket mer nu än vad jag kunde för några månader sedan och ändå gör jag om samma saker. haha helt sjukt!

igår förresten åkte jag till skolan en snabbis för att göra matte och få lite hjälp av min lärare men när jag kommer till skolan så säger dom att ettorna och tvåorna har projektvecka och att lärarna är upptagna, så då vart det bara att åka hem igen..

jag har ingenting mer att skriva så jag slänger upp lite bilder istället ! :)






hahaha dom hade tydligen hittat någon sjunklera xD


detta otroligt roliga va det jag sysselsatte mig med :))


haha jag kanske är konstig men på något sätt älskar jag hösten ! :D


hahahah nu när jag kollar noggrannare på min kanin som jag pärlade, så ser det mer ut som en alien eller nått.

Det va iallafall allt ! :D

Puss&Kram


Kommentarer
challeballe

hahaha fan va soft att jobba på ett dagis!! :D och fan va bra att du kan matten ! :D:D hoppas du får G nuuuuuuuuuuuu :D

och hösten är najs som fan faktiskt :D:D om de bara kunde varit lite varmare haha ;)

2010-10-07 @ 15:51:37
sofia

haha dagiset är det slappaste någonsin ! :D

2010-10-07 @ 16:17:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0