hubba bubba bitch

Tjaarå!
igår va det en lång dag, jag började klockan 10 på ett jobb där jag aldrig har varit förut. jag skulle packa varor va det enda jag fick reda på, när jag väl kom till jobbet så fick jag och en till kille reda på att vi skulle packa nudlar i påsar som skulle vara till GöteborgsPostens student erbjudande. vi skulle sätta klisterlappar med en månad på varje nudelpaket och sen ner i en påse. i början va det helt okej, men när man var färdig med två stora lådor så kom det en till pall med ytterligare två stora lådor haha då kändes det som att man var på ruta ett igen. Men efter ungefär 6 timmar så blev vi klara och vi fick med oss varsin påse hem. en påse med 12paket nudlar haha!!  detta va nog det jobbet som passade mig bäst, mest för att det hade med nudlar att göra! ;)

idag skulle jag egentligen praktisera hos mamma på dagiset, men eftersom jag är så trött på att praktisera så frågade jag mamma om jag fick vara hemma och plugga matte istället så att jag kan få det där jäkla G.et någon gång. så här sitter jag i min säng med matteboken brevid mig och jag förstår såklart INGENTING!!! varför i hela jävla världen ska matte vara så komplicerat för, jag säger som jag alltid har sagt om matte B.  När i hela mitt liv ska jag ha användning för 4x (43x+12x) och (34y+12x) + (23x-72y) ???
Fan ta den som kom på matte alltså...  detta deppar ihop mig totalt :(

MEN till en glad nyhet, imorgon börjar mitt halebop abonnemang gälla och då äntligen kan jag börja använda min iphone på riktigt :D :D :D :D
då kanske det blir lite mer och lite roligare bilder här hahahha !

Men nu ska jag fortsätta hata matte osånt!

Puss&Kram


söt bild på mig och älsklingskusin <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0