don't look back in anger

Hellu!
Hade bara en lektion idag och slutade runt tjugo i elva, efter skolan åkte jag och jossan hem till min syster en snabbis för jag skulle lämna tillbaks några böcker. jag fick även låna en as snygg klänning som jag ska ha på lördag då jag ska med jossan på halloween fest :D
jossan och frågade även om jag vill hänga med till ullared på fredag vilket jag vill. as ball!
efter att vi hade varit hos min syster iallafall så åkte vi hem till mig och direkt när vi kom hem så gjorde jag en kladdkaka och nudlar, för jag och jossan skulle pluggaaaa ! :D
Kladdkakan blev seriöst den godaste jag någonsin har gjort !! helt perfekt kladdig och smakade underbart. Vi åt upp hela utom en kvartsbit som låg ensam kvar. haha sen hade vi dock ont i magen efteråt !
det vart myspys och vi fick faktiskt en del gjort + planerat inför helgen! :D
imorgon är det skola.. jag som ville vara ledig! jag har även utvecklingssamtal på eftermiddan. helt fett ovärt säger jag bara :(
imorse var det nästan så att man kunde säga "hej mitt vinterland" :o


en egobild får man inte glömma haha. älskar mina ögon på bilden iallafall ;)

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0