den som väntar på nått gott

tjaa,  sitter hos min loverboy just nu och faktiskt så vaknade jag för inte så längesedan.
hehe jag vaknade och sen somnade jag igen efter några timmar rättaresagt, det är nog för att jag har gått upp sjukt tidigt varje vardag i två veckor. Det tar på en mer än vad man tror!

Jag måste bara berätta om att igår (fredag) innan jag skulle åka in till tåget så kollade jag mammas mail och såg att min iphone 4 äntligen var skickad och hade kommit fram till affären där vi ska hämta ut den! efter 4 veckors väntan så får jag den äntligen när jag kommer hem :D dock gillar jag inte tanken på att alla pengarna jag har sparat länge kommer försvinna direkt. men men det är det värt ! :D

sen så har adam varit underbart snäll och fixat så att ni kan gå in på Sofialjungmark.se direkt och inte massa jobbigt trams med blogg.se hit och dit. Helt jäkla kanon awesome ! :D

idag ska vi iväg hem till johanna i guess, men vad som händer där vet jag inte riktigt det får vi helt enkelt se. Men mysigt som alltid blir det säkert ! :D



eftersom jag sitter på adams dator så har jag inga bra bilder, men denna bilden passar väl bäst in just nu tycker jag ;)

Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0