the luminary ones

hellu.
jag måste tipsa om realityserien Rebecca och Fiona på svtplay. Den handlar om två tjejer som är ute i sverige och Dj-ar samtidigt som man får följa med i deras vardag. Alltså jag säger bra, Så.Jävla.Coolt!! jag blir helt fascinerad av dom, för dom är grymma på det dom gör och även om dom inte alltid har pengar till att köpa mat osv så håller dom ändå humöret uppe och åker ut på nya DJäventyr. Här kan ni kolla på alla deras 6avsnitt som redan ligger uppe och på torsdag klockan 20.00 kommer det ett nytt avsnitt.
och sen måste jag säga en sak till. jag har aldrig saknat någon såhär mycket sedan min mormor dog, som jag saknar min pojkvän just nu !! jag tror ingen förstår den saknade riktigt. men det är sjuuuuuuuuuukt mycket iallafall. och det är den enorma kärleken till honom och den enorma kärleken jag får av honom som gör att jag klarar av att hantera saknaden. Så massa pussar till dig älsklings adam! <3
Puss&Kram


Kommentarer
challeballe

hahah du med din serier !!! :D fast denna lät faktiskt grym! :D för engångs skull ;-);-)



fan va ballt att åka wakeboard! :O det vill jag med göra! :(

2010-11-18 @ 22:19:58
sofia

ja gå in och kolla på den, dom är as coola :D



det är svårt. iallafall vatten skidor :O helt sjukt svårt ! ahaha

2010-11-18 @ 22:22:10
challeballe

Får göra detta! :D



ja det kan jag tänka mig! men jag vill ändå! :D:D

2010-11-18 @ 22:27:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0