Sluta läsa om ni ogillar äckliga saker!!!

Japp, precis som rubriken lyder så borde ni sluta läsa här om ni ogillar äckligheter såsom larver och vita prickar i halsen!

Det första äckliga jag kan börja med hände nu precis, mamma hade lagat mat och till maten så skulle vi äta broccoli.
Redan innan jag hade fått det på min tallrik så såg jag att det låg några konstiga små saker blandat med broccolin och när jag väl började äta så kollade jag mer noggrannare på vad det verkligen var. Det var små små larver! xD
först såg jag bara en och då var det inte så farligt men sen när den andra och även den trejde larven uppenbarade sig så försvann den aptiten helt. haha pappa hittade även flera larver i kastrullen !!
Det va verkligen något sjukt äckligt.
här är tre stycken äckellarver, dock syns dom inte så bra men det är väl bättre än inget ;)
Den andra grejen som va äcklig, dock inte lika äcklig det är bara jag som är rätt ofräsch.
Jag satt i soffan och kollade på tv med mamma när det började kittla i min hals typ som när man har ett popcornskal i halsen som vägrar försvinna. Jag gick in till toan och kollade mig i spegeln och så såg jag att jag hade en vit prick i min hals, äcklig som jag är ville jag inte ha den pricken där så jag stoppade in fingret och petade loss den vita pricken som satt på ena halsmandeln. Nu efter maten så kände jag att det kittlade i halsen igen och trodde då att det var en liten larv som låg kvar. jag gick in på toan igen och såg då att det hade ploppat upp en till vit prick på exakt samma ställe !! xD ahah även den pillade jag loss...
Förlåt till alla er som har läst allt detta, hahaha jag var bara tvungen att skriva det faktiskt !
Men nu ska jag dricka te och kolla på bartenderskolan på tv3play.
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0