poison on my mind

Hellu, idag har jag varit jätte super duktig!
Jag har städat mitt rum och möblerat om :D Det blev helt okej nu faktiskt. skönt med lite omväxling

Ingen skola för mig idag heller, jag va superduper trött och kände att jag behövde göra klart lite grejer som jag kan göra bättre hemma faktiskt :D
hm, har ingenting mer att skriva faktiskt så jag slänger upp lite före och efter bilder istället. hah roligt va ;)?

FÖRE



(det ser dock inte så stökigt ut, men det va det !!)

EFTER



(nu är det reeeeeeeeeeeent och fint)

Haha ja såhär ser det ut nu för er som är nyfikna...
nu blir det väl film eller nått antar jag.
PUSS&KRAAAM


Kommentarer
challeballe

Skiiitfiiint hurrö! :D:D

2010-12-02 @ 00:10:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0