messing with my self

heei heei på deei min broor ;)
haha shit det va ett tag sedan jag skrev nått och folk tjatar på mig att jag ska blogga, men det är ju så himla tråkigt när ingen kommenterar! jag ser att det är en hel del som läser mina inlägg. så släng iväg en liten kommentar lite då och då så lovar jag att fortsätta haha ;)
iallafall så tänkte jag skriva vad jag har gjort ända sedan i onsdags då jag kom hem från adam.
torsdags: då åkte jag till skolan och fick reda på att vi ska ha ett helt nytt skolsystem, schemat ändrades och nu har vi mycket mer tid till projektet som jag och jossan inte ens har börjat på (y) efter skolan så åkte jag hem och på kvällen åkte jag till vårdcentralen för min hosta. mamma tyckte det va bäst att kolla upp så att det inte va lunginflammation eller så. men jag vart helt frisk :D
fredags: då vart jag hemma från skolan för att jag inte mådde alls bra, på kvällen var jag bara hemma för att ta det lungt och bli frisk.
lördags: tidigt på morgonen kom michelle hem till mig och vi bara chillade innan jag skulle ta bussen hem till amanda. där gjorde vi inte så mycket till en början, men efter ett tag så åkte vi hem till fanny där några tjejer var och sen drog vi till combi. fast först så åt jag och amanda på melis, jag åt en kebabtallrik! mums. sen drog vi in på combi en stund och sen åkte vi hem och la oss i sängen med godis och varsin kopp te tills vi somnade.
söndags: så åkte hela min familj och kusinerna plus morfar till malt i kungälv för att fira farsdag, vi åt as god mat och det va skojigt att träffa syskonen som inte bor hemma längre. efter malt så åkte vi hem och då la jag mig i sängen och åt mitt godis och kollade på film tills jag somnade.
igår: så åkte jag till vårdcentralen på morgonen för att göra ett test mot laktosintollerans, jag pratade med en doktor som sa att allt det jag berättade för henne va tydliga tecken på att jag var laktosintollerant. men att jag även skulle ta blodprov för att se om jag har det i blodet eller nått sånt. så nu väntar jag bara på svar från det men jag är ändå laktosintollerant och det är fett jobbigt ska ni veta... blöö. och efter det så var jag i skolan en stund tills jag skrev klart projektplaneringen och gick hem och somnade och sen på kvällen laddade jag ner jersey shore och kollade på det hela kvällen och sen sov jag.
idag: vart jag ledig från skolan så hela dagen har jag egentligen bara tagit det lungt, jag tränade även en stund på vår crosstrainer och gjorde lite yoga. haha
Nu hoppas jag att alla ni inte typ dog av tristess eller så, men jag har ingenting annat att skriva än det som står haha. Pusss puss på er iallafall och om 11 dagar fyller jag äntligen 18 !!! :D
Jag älskar min pojkvän ALOT om ni undrar ! <3


Kommentarer
challeballe

jag läste alllllllt! :D och det va skit intressant!:D

va händer om man är laktosintollerant? :O



och melis! hahah! det bästa stället någonsin! :D

2010-11-18 @ 22:18:31
sofia

HAHA ofta du inte vet vad som händer om man är laktosintollerant ? :D



Jag ska vara ärlig. man får jätte ont i magen det bubblar och man blir pruttig och kanske bajsig hahahahah :D inte så himla skojigt :D



Melis va svaajn gott :D

2010-11-18 @ 22:20:19
challeballe

Hahaha jo det visste jag de va därför jag fråga! :D:D:D:D::D:D:D:D:D ;)

jaha okej! det va ju inte så farligt ! :D



melis är det bästa :D

2010-11-18 @ 22:26:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0