i like it, come on!

Tuudels.  Igår va en super duper dag/kväll/natt, det började med att jag fick frukost på sängen, ett armband och 500kr. Sen åkte jag hem till morfar med mamma en stund och sen till kusinerna medans jossan, coffa och mattias skulle komma och hämta mig. Sen åkte vi hem till jossan och va där tills vi skulle till camilla, där gjorde vi massa roliga lekar som typ jag har aldrig osv. Sen åkte vi till kungälv och gick in på combi och började dricka lite oså för att sedan gå vidare till kockar! och fysatan va ont jag fick i fötterna av att dansa hela kvällen haha. Hela min födelsedag va så jävla awesome TACK ALLA SOM VA MED :D <3  efter kockar runt halv tre någon gång åkte jag hem till kusinerna och sov där och idag har jag kollat på gymnastikträning, åkt hem till jossan och bara chillat! :D
jag slänger upp några bilder från kvällen så får ni se..

PUSS&KRAM












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0