Dag 7, Min bästa vän

Då var det dags igen efter helgen med mina 30 sanningar.

Min bästa vän skulle jag nog säga är josefine, för så nära som vi har kommit varandra sedan första året på gymnasiet har jag inte kommit med någon tror jag. Vi klickade som vänner direkt och alla i skolan trodde att vi hade känt varandra sedan innan, men icke sa nicke :D

Med josefine eller jossan som hon föredrar att kallas, så har jag aldrig tråkigt. Vi kan skratta åt minsta lilla och jag känner att jag kan vara mig själv med henne till 100%. Vi kan även prata om allting och vi förstår varandra precis.

Ett tag så sa vi samma sak samtidigt, vi gjorde typ samma sak och gillade samma sak. Vi har väldigt lika smak när det gäller allting och vi va till och med lite lika när vi var små haha


Jag                                                Josefine


Jag kommer inte på så mycket mer att skriva, men jossääääään du får mig att bli glad och du är en underbar kompis. Just so you know ;DD  PUSS PÅ DIGRÅÅÅÅÅÅÅÅ <3



Kommentarer
JOSSAN :D

AW :D va söt du är,



sofia du är min bästis! <3 hihih

2010-11-29 @ 20:45:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0