Dag 6, Min dag

Hihih denna dagen har varit så bra:D

Dagen började med skola som va sjukt slapp, vi spelade Robot unicorn attac typ hela lektionen och sen skulle vi göra ett powerpoint frågespel som handlade om media och det va också rätt chill. Dom sjöng även för mig på lektionen och min lärare blåste serpentiner på mig bara för att jag fyller år imon Hähä :D Jossan dansade lite för oss andra på rasten också hahahahaha "stampa med leeroy" tror dock inte att jag får lägga upp filmerna, synd för du är så söt jossan :D <3

Efter skolan så åkte jag och jossan till en kompis till mig som tatuerar, och han tatuerade ett hjärta på min vänstra handled. jag är så jäkla nöjd asså :D

och nu ikväll blir det bara chill hemma för att ladda upp inför imon ;)
Puss&Kraam <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0