Dag 3, Mina föräldrar



Det här är mina underbara föräldrar, pappa Kent och mamma Louise.
Dom har varit gifta hur länge som helst och jag tror och hoppas att dom kommer bli gamla pensionärer tillsammans.

Båda är helt underbart snälla, visst är dom som föräldrar ibland är och ska vara. Tjatiga och ibland arga men för det mesta så är dom jätte snälla och glada och skämtar jätte mycket. Mamma brukar vara känd för att om man kommer hem till oss och det är mat så ska man äta, det finns inget nej. "Man kan alltid ta lite" brukar hon säga haha. så söt ändå (a)

Jag kan prata med mamma om det mesta, mest för att hon är tjej och förstår mina "problem" på ett annat sätt som jag inte tror min pappa riktigt skulle förstå. Men samtidigt så är det alltid bra att kunna fråga dom båda om råd eftersom dom har olika åsikter om saker och ting.
Pappa är den jag kan fråga om pengar för det mesta, om jag går till mamma och vill ha pengar till en tröja till exempel så frågar hon alltid om jag inte har egna pengar och om jag inte har det så säger hon bara att jag får vänta tills jag får studiebidraget eller så. Pappa är den som ger mig om jag frågar, men självklart så har han en gräns också. Jag får inte hela tiden pengar om jag frågar utan ibland så säger han nej. Detta kan verka väldigt bortskämt men det är det inte, inte till en stor överdrift iallafall.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om dom mer än att dom är helt underbara och har gett mig och mina syskon en jätte bra uppväxt, med kläder på kroppen och mat på bordet haha ;)

Jag ville bara uppdatera er om min dag också.
Idag så var jag i skolan hela dagen, jag vaknade upp och till min stora förvåning så såg jag att det va halv snöstorm ute!! och sen är jag förkyld på det också..
jag och jossan gick till stan efter skolan och köpte varsin Chailatte, jossan kollade efter en ny bh men köpte istället ett as fint linne och jag hittade den älskade halsduken som jag har letat efter jätte länge på H&M och jag köpte den sista som fanns. mohaha ;)

Jag vill helst vara frisk till helgen men det blir jag väl knappast.
JAG FYLLER ÅR PÅ LÖRDAG
så glöm inte att gratta mig för annars så blir jag ledsen :(

sen så vill jag bara meddela att torsdag om en vecka så kommer min prins hem till mig! fy vad jag har saknat honom och jag kommer sakna honom ända tills jag har honom vid min sida igen :D

Nu ska jag fixa en ny design tror jag. vi får väl se om det händer något här om ett tag ! ;)

Puss&Kram


en bild på min och kusin från mars när jag precis hade klippt mig kort!! :D


Kommentarer
Sofie

Får säga grattis nu, kommer inte kunna sitta vid datorn i helgen så;



GRATTIS !!! :D:D <3<3



Och hälsa Kent och Louise :) <3

2010-11-23 @ 22:17:16
challeballe

Du har det för bra du! ;);)

2010-11-23 @ 23:49:35
sofia

Sofie: Tack så jätte mycket :D<3 Dom ska jag hälsa!



Challeballe: jag lever livet you know ! haha

2010-11-24 @ 00:05:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0