Dag 2, min första kärlek

Oj nu blir det att tänka tillbaka till lågstadiet. Det va faktiskt i lågstadiet jag hade mitt första riktiga förhållande, eller man kanske inte kan kalla det just förhållande men det varade iallafall i över ett halvår. Jag hade länge varit kär i min brors bästa kompis Johan, och ioch med att han ofta var hemma hos oss och lekte samt att jag åkte med min bror när han skulle till Johan. Så blev det så att jag blev superduper kär i honom. Jag ville alltid vara nära honom och alltid vara med när min bror och johan lekte sina hemliga lekar. Jag kommer ihåg en gång när vi alla tre lekte vid johans lekstuga, allt gick jätte bra och var skit roligt tills dom lurade in mig i stugan och stängde in mig :( Men som tur va kom mamma precis och skulle hämta oss.

Jag kommer ihåg dagen jag "frågade chans" på johan, jag och sebastian städade vårat rum vi hade tillsammans då och så ringde johan och ville leka med sebastian. En liten stund innan så hade jag sagt till sebatisan att jag var kär i johan. Så självklart så frågade sebastian chans på johan åt mig när han ringde, och till min stora glädje då så svarade johan ja och vi blev tillsammans.

Vi fortsatte att umgås jätte länge och när vi träffades så kramades vi och vi höll ofta i handen när vi var med varandra. I skolan så gick vi även i samma klass fastän han och min bror är ett år äldre än mig. Vi gick i en så kallad F-1-2C (förskola, 1a och 2a) Så då fick jag även chansen att träffa johan varje dag.

Ett minne som jag nog aldrig kommer glömma är på skolavslutningen i ettan, johan och hans pappa kom fram till mig med en bukett blommor som han hade plockat själv, en gosedjurs säl och ett halsband med ett hjärta på. Det var så himla gulligt, och just att det kom ifrån någon som gick i tvåan bara. haha ja så liten och söt man kan vara. Jag tror till och med att jag har kvar sälen någonstans.
Det var iallafall det om min första kärlek, men som man nog kunde lista ut så tog det slut efter ett halvår. Vi båda växte upp och förändrades. Men det gör ingenting för nu har jag det hur bra som helst ;)

Puss&Kram


bild tagen från google!


Kommentarer
challeballe

Hihi naaaaw va gulligull ändå! :D

2010-11-22 @ 22:29:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0