Dag 1, Presentation av mig själv.

Som ni ville så ska jag berätta 30 sanningar om mitt liv. Och det börjar med en presentation av mig själv.
Jag föddes den 27 november 1992 på mölndals BB här i Göteborg. Jag har tre syskon, Andreas Hanna och Sebastian. Jag är såklart yngst och minst haha. I hela mitt liv har jag bott i Torslanda, men jag har planer eller iallafall tankar på att flytta här ifrån om några år. Mest för att jag blir så rastlös av tanken att bo på ett och samma ställe hela livet. Jag vill ha lite mer äventyr, så Australien hade inte suttit fel ;)

Mina framtidsdrömmar är typ att bli rik, jobba med något jag tycker väldigt mycket om och resa. för att sedan bosätta mig på nått ställe där man aldrig får tråkigt. Jag vill självklart ha barn och gifta mig när jag blir stor, det har jag tänk och drömt om ända sedan jag var en liten plutt.
Sjunga är någonting som jag gillar att göra väldigt mycket, jag började i en sångkurs för ett tag sedan. men jag blev för lat och slutade så nu sjunger jag bara hemma för mig själv. Jag är fortfarande alldeles för feg för att sjunga inför folk...

När jag var liten så red jag väldigt mycket, detta fortsatte jag även med upp i tonåren tills jag tröttnade lite och kände att det tog tid från skolan och sånt. men det är en av sakerna jag tror jag aldrig kommer sluta helt med. För rida det är skojigt!

I ren allmänhet så är jag väldigt glad och ser väldigt ljust på livet. Jag älskar att omges av mina vänner och tycker det är sjukt trevligt att träffa nytt folk. Om jag skulle beskriva mig själv med tre ord skulle det nog vara, Snäll Glad och Knäpp. Ibland kan det hända att jag får mina ryck och blir jätte flummig, då struntar jag helt i om jag skämmer ut mig inför någon :D

Här är jag när jag va en pluttis och gick på dagis ;) någon skillnad på då och nu ?


Det var väl typ det jag kunde komma på just nu, undrar ni något får ni väl kommentera ;)
Puss&Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0