sunny sky

här va det dammigt..

längesedan jag skrev? eh ohja. Nu när jag gjort om lite på bloggen kanske jag får tillbaka suget vem vet.
Här tänker jag iallafall bara skriva om saker jag har gjort osv, så är inte det intressant kanske just du inte ska läsa mera =D

Idag vaknade jag upp brevid daniel klockan 7 på morgonen (hehe) han skulle till jobbet så det var egentligen bara att pallra sig upp och somna om igen hemma. Skulle egentligen varit med michelle idag men vädret va dåligt och mitt huvud lika så. Fast sommarlovet har ju bara börjat så det komme fler dagar !
Hm, det enda jag har gjort idag är att kolla på film, jag började med Georgia Rule, True Blood och avslutade sedan med Farsan. Som förövrigt va jätte dålig.

Snart är det midsommar också men planerna går sådär, jag vet vilka jag ska vara med men vart vi ska vara någonstans det är det ingen som vet. Det är lite tråkigt faktiskt för det är inte långt kvar, men som man säger : Livet är som en brustablett, det löser sig till slut!

Nu ska jag nog ta och kolla på How i met your mother eller Wallander. Svårt val! xD


Förresten! om det är någon som vet vart man kan köpa en tröja med Lilla My på så säg till !! :D

Pusspuss<3


Kommentarer
josääääääääääääääääääännnnn

på polarn & pyret! :D

2010-06-23 @ 21:33:19
Sofia

HAAHA gärna i min storlek tack ;)

2010-06-23 @ 21:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0