midsommar

Sitter hemma hos daniel och bara väntar på att han ska ramla in genom dörren.
midsommar firandet blev ändå rätt bra, bättre än vad jag hade kunnat tro när jag vaknade imorse helt utan planer (haha)
Det började med att jag mamma och pappa åkte till Tjuvkil och hälsade på min mammas moster och kollade när alla små barn dansade runt stången och såvidare. Sen åkte vi hem och grillade och åt massa god mat + Jordgubbar!
Sen åkte jag hem till eric där nästan alla redan va och så pratade vi lite och drack sen fick vi mat av snälla Susanne!!

Nu känner jag att jag vill ha ett STORT glas vatten eller en kall cola för jag är svin törstig!
Jag kollade förresten på filmen Stockholm Boogie precis, den kanske är ganska gammal men skit samma Bra va den iallafall :D!!

Jag börjar fundera på om jag ska våga mig in i huset och dricka lite vatten, men jag är för jävla lat, tror jag skippar det!


NattiNatti och sov gott <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0